Pikkukaali – Petit Chou

 

Kaikella on tarinansa, mutta näihin Pikkukaali- koruihin sain ujutettua useita muistoja. Lukioaikana olin vaihto-oppilaana Ranskassa. Minä tietysti kasvoin tuona vuonna paljon ja äitini kasvoi kanaemoksi. Hän kantoi kovasti huolta maailmalla kulkevasta esikoisestaan ja antoi minulle lempinimen Pikkukaali ranskalaisen hellittelynimen Petit Chou mukaan. Yksi suurimmista maailmalla tehdyistä löydöistä oli perheeni, joka odotti minua kotiin ja välitti vaikka olin poissa. Synttärilahjaksi sain lahjakortin Boutique Nanaan ja mm. nämä helmet sen turvin hankin. Siihen punoutuu siis ystäväni välittävät ajatuksetkin. Kaiken kruunuksi nämä korut olivat ensimmäistä kertaa päälläni Pariisissa.

Everything has a story, but these Petit Chou Jewelleries have several. My mother gave me Little Cabbage nick name during my high school exchange year. I became more mature and my mother became the thrue mothering mother. Back then I realized how much my family really care of me. Those beads I bought with a gift certificate, I received for my birthday from my friend. All her caring thoughts are aroud too. And these jewelleries were firts time worn in Paris.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s