Meloonia ja kukkakaalia

Vuoden ensimmäinen arkiviikko oli melkoista kipuilua. Iltaihmiselle arkirytmistä nappaaminen vaatii todellista ponnistelua. Onneksi tiedän jo kokemuksesta, että tsemppi palkitaan ja pian arki rullaa taas omalla suloisuudellaan.

Töissä lapsilla on viikonpäiväloru, jossa on mansikkamaanantai. Minun maanantaini oli tuoremustikkainen, ihanainen. Aamupäivä kirkassilmäistä silmien tuiketta ja iltapäivällä kannoin uuden tietokoneen kotiin. Ei minulla noin hienoa tietokonetta ole koskaan ollutkaan. Se on minun uuden vuoden lahjani, koska olen voittaja tyyppi ja osaan nauttia myös pikkuiloista. Tulin kaupasta kotiin uuden tietokoneen, meloonin ja kukkakaalin kanssa. Tuossa lastissa on minusta jotakin hauskan ristiriitaista.

Kukkakaalista syntyi jo ihanaa vuohenjuustolla maustettua soppaa, jota oli ilo tarjota kyläilemään tulleelle ystävälle. Melooni saa kypsyä pöydällä joitakin päiviä.

Vielä muutama kierros sukan neulomista ja sitten käyn kohti Höyhensaaria. Elämä on ihanaa. Ei minulla tällä kertaa muuta.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s